Žinomas pirmapradžių fotografijos technikų meistras Gintautas Trimakas nuosekliai tyrinėja sviesoraščio prigimtį ir sukauptą patirtį perteikia konceptualiuose vienetiniuose kūriniuose, kupinuose daugiasluoksnių semantinių prasmių. Todėl ir šįkart Fotografijos muziejuje eksponuotoje parodoje G. Trimakas dalijosi daugelį metų trunkančio spalvos, skaičiaus, jų buvusių bei šiuolaikių prasmių tyrimo atradimais. Parodoje lankytojai išvydo nuo 1995 m. pilname formate Lietuvoje neviešintos sidabro atspaudų serijos „Torsas-kūno dalis” instaliaciją bei naujausius „archeologinėmis” cianotipijos ir Van Dyke brown technikomis sukurtus fotografo kūrinius.

Po parodos atidarymo kartu su autoriumi, atsivežusiu į Šiaulius specialiai jam šiauliečio meistro Zenono Tomkaus pagamintą medinę kamerą, lankytojai leidosi į „Tyrėjų nakties” nuotykį ir išvydo autentiškos „gyvosios” fotografijos magiją.